Mocne uderzenie na dzień dobry, czyli pożegnanie Stadionu X-lecia z marką Graphite (konferencja prasowa)

Grupa TOPEX to największa polska firma narzędziowa, w której portfolio znajduje się kilka marek własnych narzędzi i elektronarzędzi, zarówno do użytku domowego, jak i profesjonalistów.

Rozpoczęła swoją działalność na początku lat 90., systematycznie najpierw budując pozycję lidera, a następnie umacniając ją. W ramach wieloletniej współpracy w zakresie Media Relations Highlite odpowiadał za komunikację trzech kluczowych marek: TOPEX, NEO oraz GRAPHITE.

wyzwanie

Rozpoczynając współpracę z zakresu obsługi mediów z Grupą Topex, szukaliśmy mocnego akceptu, który pomoże marce Graphite zaistnieć w świadomości dziennikarzy, a jednocześnie pozwolił na zbudowanie z nimi relacji.

rozwiązanie

Korzystając z nadarzającej się okazji, zaproponowaliśmy Klientowi organizację konferencji prasowej na terenie Stadionu X-lecia, w przeddzień rozpoczęcia jego wyburzenia (na jego miejscu powstał nowy Stadion Narodowy).

Sytuacja ta, dała pole do pożegnania kultowego obiektu, a także wypróbowania elektronarzędzi marki GRAPHITE w praktyce. Gościem specjalnym konferencji był Pan Bohdan Tomaszewski, legendarny komentator sportowy, którego historia mocno wiązała się z miejscem. Całość zyskała beatbox’ową oprawę, za którą odpowiadał L.U.C.

Każdy z dziennikarzy miał możliwość użycia młotów wyburzeniowych, aby własnoręcznie wyburzyć kawałek stadionu, a jego fragment zachować w specjalnie do tego przygotowanym pamiątkowym woreczku.

efekt

„efekt wow”

pozytywne recenzje ze strony dziennikarzy dotyczące konferencji

 

31 dziennikarzy

z ogólnopolskich mediów informacyjnych oraz mediów branżowych

43 publikacje

powiązane z konferencją i marką GRAPHITE

Na konferencji prasowej pojawili się zarówno dziennikarze z tak ważnych dla nas mediów branżowych (budowlane, wnętrzarskie, narzędziowe), jak i mediów sportowych (np. Telewizja Orange Sport) oraz ogólnoinformacyjnych.

Efektem były spora liczba publikacji w ogólnopolskich mediach. Dzięki znakomitemu wyczuciu czasu i wpasowaniu się w kontekst, zdjęcia z naszej konferencji posłużyły do zilustrowania kilku artykułów i relacji telewizyjnej dotyczących rozpoczęcia procesu burzenia stadionu.

Wielu z dziennikarzy branżowych wspominało tę konferencję przez wiele kolejnych lat naszej współpracy z Grupą Topex.

Następna kampania