Nowa rzeczywistość. Nowe rozwiązania.

Kiedy zmienia się otaczająca nas rzeczywistość, pozostaje nam oduczyć się tego co już umiemy i nauczyć się to robić od nowa. Tak było z realizacją kolejnego, dorocznego spotkania z klientami marki Teta, które realizowaliśmy od 2016 roku. Dotąd były to całodniowe, warszawskie wydarzenia w pieczołowicie dobranych wnętrzach, z rozbudowaną merytoryką i pysznym jedzeniem. Teraz stanęliśmy przed wyzwaniem zrealizowania nie mniej atrakcyjnego eventu, ale w wersji wirtualnej. Dzięki doborowi odpowiedniego partnera technologicznego, udało nam się zrealizować event nie tylko sprawnie, ale i interaktywnie.

„Temat konferencji był aktualny również dla nas. Z jednej strony korzystaliśmy z naszego doświadczenia, z drugiej – mieliśmy okazję poznać nowe obszary i narzędzia do organizacji wydarzeń online i brać udział w ich rozwoju. Naszym założeniem było stworzenie eventu, który dla odbiorców będzie nie tylko ubogacający merytorycznie, ale również inspirujący, ciekawy i nowatorski w wymiarze realizacji. To był intensywny czas i świetna zabawa, a informacje zwrotne otrzymane od uczestników wydarzenia dają poczucie dobrze wykonanego zadania.”

Jakub Szałek, project manager z ramienia HIGHLITE

150% założeń

Spotkanie zostało realizowane w standardzie telewizyjnym, przyciągnęło dużą liczbę uczestników (150% założeń), zyskało też wysokie oceny w ankiecie ewaluacyjnej. W programie prócz merytorycznych case study i wystąpień ekspertów znalazła się także debata, wystąpienie key note speakera – Jacka Santorskiego oraz liczne formy aktywizacji i konkursy. Po 13 latach realizowania eventów wszelkiej skali i o przeróżnym stopniu skomplikowania, fajnie jest zrobić coś całkiem nowego.