Otwarcie drzwi na świat, czyli branding od podstaw

Stworzona od podstaw, polska marka drzwi zewnętrznych. Wprowadzona na rynek w 2017 roku.

Wyrosła jako kolejny krok w rozwoju portfolio produktowego dolnośląskiej firmy MATPLAST, działającej z powodzeniem w branży stolarki otworowej od 1998 roku.

wyzwanie

Nasz zespół został zaproszony przez firmę MATPLAST do stworzenia od podstaw marki, która stanowić będzie odpowiedź na zmieniające się potrzeby rynku stolarki otworowej; rynku poszukującego oryginalnych rozwiązań dla świata nowoczesnej architektury.

rozwiązanie

Zaczęliśmy od podstaw. Zapoznania się z imponującym doświadczeniem i zapleczem w zakresie produkcji firmy MATPLAST, a także samymi projektami drzwi, które powstały w wyniku współpracy firmy MATPLAST ze środowiskiem akademickim. Kolejnym krokiem był dogłębny research branży stolarki otworowej w Polsce oraz zagranicą i znalezienie w tym świecie przestrzeni dla nowej marki drzwi.

efekt

W efekcie nowa, polska marka zyskała silną i wyróżniającą ją od reszty tożsamość, osobowość, a także misję i wizję. Postawiliśmy na podkreślenie: najwyższych jakościowo materiałów (aluminium i kamienia), nowoczesne wzornictwo, najwyższe normy i technologię zastosowaną w produktach, wieloletnie doświadczenie firmy-matki, a także kompleksowe rozwiązania proponowane przez producenta.

Jasno sprecyzowane przez nas grupy docelowe pozwoliły opracować materiały dla działu handlowego oraz działu marketingu i rozpocząć firmie MATPLAST realizować zakładane cele.

Nowa marka zyskała zaproponowaną przez nas nazwę: AVANPORT, claim: SMART ENTRANCE oraz czystą i nowoczesną identyfikację wizualną.

Powstały także nazwy trzech linii produktowych, nawiązujące do wyróżniającego je materiału: BALANCE (drewno), ETERNAL (kamień), RESPECT (aluminium).

Następna kampania