Piękno na różowo, czyli skuteczne kampanie konsumenckie

Remington jest jedną z największych marek na rynku pielęgnacji osobistej oraz liderem sprzedaży prostownic w Polsce.

Historia marki Remington, znanego po obu stronach Oceanu Atlantyckiego producenta urządzeń do pielęgnacji osobistej, rozpoczęła się w 1937 r. w Nowym Jorku. Od początku przyświecał jej jeden cel: pomóc ludziom, by zarówno dobrze się czuli, jak i równie dobrze wyglądali.

W Polsce dystrybutorem marki jest Spectrum Brands Poland, spółka należąca do globalnej grupy Spectrum Brands Holdings.

wyzwanie

Od początku naszej trwającej od 2014 roku współpracy z marką Remington, dążyliśmy do osiągnięcia kilku równolegle idących celów:

  • Celu prosprzedażowego: zwiększenia sprzedaży produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów marki Remington w wybranych, najgorętszych sprzedażowo miesiącach roku,
  • Celu wizerunkowego: zwiększenia rozpoznawalności marki Remington wśród grupy docelowej,
  • Celu komunikacyjnego: podkreślenia innowacyjności produktów marki Remington, ich USP oraz nadania marce charakteru i emocji.

rozwiązanie

Za każdą z kilkunastu zrealizowanych przez nas kampanii odpowiadaliśmy kompleksowo, punktem wyjścia do każdej z nich była globalna strategia brandu, którą przekładaliśmy na polski rynek.

 

Dzięki spójnym i konsekwentnym działaniom reklamowym, wykorzystującym szereg kanałów ATL oraz BTL czy współpracując z liderami opinii, na przestrzeni lat dotarliśmy do szerokiego grona konsumentów, których informowaliśmy o ofercie Remington oraz o korzyściach wynikających z zakupu produktów tej marki.

Sukcesywnie rozszerzaliśmy naszą obsługę, odpowiadając zarówno za działania stricte prosprzedażowe, jak i te wyłącznie wizerunkowe –np. organizację cyklu webinarów Bądź sobą po swojemu.

Współpracowaliśmy z wieloma czołowymi w swoich kategoriach markami (Apart, Kruk, VENEZIA, GOSH Copenhagen, Sabrina Pilewicz), z produktami których, dzięki cross brandingowi, zapoznali się klienci Remington.

Publikacje o naszych akcjach znalazły się na stronach takich magazynów jak ELLE, Viva! czy Men’s Health.

Realizowaliśmy sesje zdjęciowe, wspomniane webinary, warsztaty makijażowe, działaliśmy w Polsce jak i poza jej granicami. Markę Remington promowały czołowe postacie polskiej blogosfery kategorii beauty oraz lifestyle: Red Lipstick Monster, Maffashion, Kasia Tusk, Macademian Girl.

 

Wykorzystaliśmy szereg narzędzi on- jak i offline’owych, aby z sukcesem osiągnąć pierwotnie założone z Klientem cele:

  • dotarcie do możliwie najszerszego grona potencjalnych konsumentów,
  • zaznajomienie ich z marką oraz towarzyszącymi jej wartościami,
  • a także informowanie o silnej i innowacyjnej ofercie produktowej.

efekt

Na przestrzeni pięciu lat 2014 – 2019 działając głównie w sezonach wiosenno-letnich (kwiecień – czerwiec), oraz jesienno-zimowych (listopad-grudzień) zrealizowaliśmy:

18

kampanii konsumenckich dla marki Remington 

 

14

kampanii dedykowanych kobietom

4

kampanie adresowane do mężczyzn

25 000 osób

wzięło udział w akcjach sygnowanych logo Remington

Udaje nam się z powodzeniem realizować cele prosprzedażowe kampanii, niejednokrotnie również znacznie przekraczają wstępnie estymowane wyniki.

97% 

pierwotnych założeń w akcji jesienno-zimowej 2016: Przygotuj się na blask w stylu glamour

147%

pierwotnych założeń w roku 2017 w akcji damskiej: Młodość jest w Tobie, jak i męskiej: Zostań Legendą

257%

pierwotnych założeń w 2019 roku w kobiecej akcji jesienno – zimowej: To jest Twój czas!

Głęboko wierzymy, że przed nami kolejne lata współpracy, które zaowocują jeszcze lepszymi osiągnięciami oraz pozwolą marce przodować w każdej kategorii, w której jest obecna.

Następna kampania